Ο πελάτης εφόσον έχει πραγματοποιήσει τις αγορές του από το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει τη δυνατότητα να ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που πραγματοποίησε την αγορά του. Με την άσκηση του δικαιώματος αυτού είναι υποχρεωμένος να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε στην αρχική του κατάσταση όπως αυτά ακριβώς πουλήθηκαν (σαν καινούργια). Το προϊόν πρέπει να φέρει την αρχική του συσκευασία η οποία πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση και με όλα τα παρελκόμενα τα οποία μπορεί να εμπεριέχονται ή να συνοδεύονται στην αρχική αγορά μέσα στη συσκευασία. Για προϊόντα των οποίων η συσκευασία είναι χαλασμένη, η εταιρία δεν εγγυάται την αποδοχή της επιστροφής. Σε τέτοια περίπτωση ο αρμόδιος συνεργάτης θα έλθει σε επικοινωνία με το πελάτη για να τον ενημερώσει για την μη αποδοχή της επιστροφής εξηγώντας του τους λόγους.
Σε περίπτωση που ο πελάτης έχει αγοράσει, ανοίξει και χρησιμοποιήσει το προϊόν η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να μην ολοκληρώσει την υπαναχώρηση του πελάτη. Επίσης δεν φέρει καμία ευθύνη σε περιπτώσεις που ο πελάτης έχει προκαλέσει ζημία ή ολική βλάβη στο προϊόν λόγο λανθασμένου τρόπου λειτουργίας ή σε περιπτώσεις χρήσης η οποία υπερβαίνει τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργικότητα του προϊόντος.
Επιστροφές υλικών δεν γίνονται αποδεκτές εφόσον τα προϊόντα είναι ειδική ζήτηση του πελάτη και η αγορά τους έχει πραγματοποιηθεί για την αποκλειστική εξυπηρέτηση της ζήτησης του καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων και τις παραγγελίες υλικών από το εξωτερικό για να εξυπηρετήσουν τη ζήτηση του πελάτη. Σε αυτές τις περιπτώσεις την ευθύνη φέρει αποκλειστικά ο πελάτης.
Από την πολιτική επιστροφών την εταιρίας εξαιρούνται προϊόντα τα οποία φέρουν την ένδειξη σε προσφορά, stock house καθώς και προϊόντα που είναι εκθεσιακά, χωρίς ή ελλιπής συσκευασία. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο πελάτης δεν έχει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Σε όλες τις περιπτώσεις τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νόμιμα έγγραφα και τα παραστατικά πώλησης. Αν τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος υπερβαίνουν το κόστος καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας, δεν καλύπτονται από την Proton Power & Light και επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση απώλειας, βλάβης ή καταστροφής των προϊόντων κατά την αποστολή τους η Proton Power & Light δεν φέρει καμία ευθύνη.
Για ελαττωματικά υλικά τα οποία είναι εντός εγγύησης παρακαλώ απευθυνθείτε στο κατάστημα είτε στο εκπρόσωπο της εταιρίας που σας εξυπηρέτησε. Τα υλικά τα οποία είναι εντός εγγύησης αξιολογούνται από την εταιρεία και το προμηθευτή του υλικού ώστε να αναλυθεί η αιτία του προβλήματος και εφόσον το πρόβλημα δεν προέρχεται από υπαιτιότητα του πελάτη-αγοραστή τότε ακολουθούνται οι όροι εγγυήσεις που ορίζει η ευρωπαϊκή ένωση και ο προμηθευτής.
Για τη πιο άμεση εξυπηρέτηση σας επιλέξτε να αποστείλετε τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε με την εταιρία ACS Courier, από τη στιγμή που τα αποστείλετε συνήθως η Proton Power and Light A.E παραλαμβάνει εντός 1-2 εργάσιμων ημερών για τις επιστροφές εντός Ελλάδος. Σε περίπτωση που επιλεχτεί άλλη μεταφορική εταιρία δεν μπορούμε να εγγυηθούμε για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφετε. Αφού παραλάβουμε το προϊόν, θα επεξεργαστούμε άμεσα το αίτημά σας και θα σας ενημερώσουμε με email ή τηλεφωνικά για τον τρόπο διεκπεραίωσής του. Μετά την επιστροφή του προϊόντος, και εφόσον εγκριθεί από την Εταιρεία, το υλικό αντικαθιστάτε με καινούργιο υλικό ίδιο με την αρχική αγορά του πελάτη. Εφόσον υπάρξει αδυναμία αντικατάστασης του υλικού ο πελάτης αποζημιώνεται σε όλο το ποσό είτε με αντίστοιχη κατάθεση στον τραπεζικό του λογαριασμό, τον οποίο έχει συμπληρώσει στο έντυπο επιστροφής που απαραίτητα συνοδεύει το επιστραφέν εμπόρευμα, είτε με πίστωση του χρηματικού ποσού στην καρτέλα που διαθέτει στην εταιρία μας.
Σε περιπτώσεις αποστολών παραγγελιών οι οποίες έφθασαν στο παραλήπτη με κάποια βλάβη, σπάσιμο ή φθορά με υπαιτιότητα της μεταφορικής εταιρείας, ο πελάτης οφείλει να κάνει γνωστή στην εταιρεία Proton Power & Light το όποιο πρόβλημα έχει προκύψει με τα υλικά της παραγγελίας του εντός 24 ωρών από τη παραλαβή του δέματος. Ο πελάτης οφείλει να διατηρεί τη συσκευασία, τα υλικά συσκευασίς και οποιοδήποτε παραστατικό συνόδευε την αποστολή του δέματος ώστε να παραληφθεί από αρμόδιο τμήμα και να δρομολογηθεί η επίλυση του ζητήματος. Πέρα του προανεφερθέντος διαστήματος η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην προβεί σε αντικατάσταση του ελατωμματικού προιόντος.
Για την επιτυχή ολοκλήρωση της επιστροφής/υπαναχώρησης ο πελάτης οφείλει να συμπληρώσει και αποστείλει μαζί με το προϊόν το έντυπου επιστροφής RMA (Return Merchandise Authorization) το οποίο μπορεί να κατεβάσει σε ηλεκτρονική μορφή ΕΔΩ.